Цивільний захист
СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ В ДНЗБатьки, вихователі повинні пам’ятати, що від їх правильних дій і поведінки залежить життя та здоров’я наших дітей як у повсякденному житті, так і в умовах надзвичайних ситуацій. Важливим етапом роботи цивільного захисту в дошкільному навчальному закладі є „Тиждень безпеки дитини”. Адже саме під час його проведення можна побачити реальну готовність учасників педагогічного процесу до дій в умовах надзвичайної ситуації. Головна мета цього заходу – практично закріпити у пам’яті дітей зміст отриманих знань та формувати навички правильної поведінки в екстримальних ситуаціях. У дошкільному навчальному закладі створено систему організації безпеки життєдіяльності дітей та цивільного захисту, яка оптимально доповнила загальний процес. Одне із провідних завдань системи – навчити дітей відповідати за власне і чуже життя та здоров’я, впевнено почуватися у будь-яких ситуаціях і приходити на допомогу іншим. Роботу з реалізації визначених завдань ми здійснюємо за такими напрямками: - ведення документації; - робота з педагогами; - робота з дітьми; - робота з батьками вихованців. - план цивільного захисту дошкільного навчального закладу; - план дій ДНЗ у режимі повсякденної діяльності з питань запобігання надзвичайним ситуаціям; у режимах підвищеної готовності, надзвичайного стану; - перелік рятувально-евакуаційних заходів під час виникнення надзвичайних ситуацій. ОРГАНІЗАЦІЯ „ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ”Підсумки роботи з безпеки життєдіяльності дітей та захисту підбиваються наприкінці навчального року під час „Тижня безпеки дитини”, мета якого: - перевірити засвоєння дітьми знань про поведінку надзвичайних ситуацій; - допомогти дітям засвоїти певні навички та вміння користуватися засобами індивідуального захисту в умовах надзвичайної ситуації; - удосконалити теоретичні знання та практичні вміння педагогічних працівників дошкільного закладу щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій; - поліпшити якість освітньої роботи з дітьми з тої безпеки та захисту життя у надзвичайних ситуаціях; - пропгандувати педагогічний досвід щодо організації запобігання надзвичайним ситуаціям та реагування на них.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій попереджає громадян про своєчасне інформування щодо виявлення вибухових пристроїв.Для того, щоб вирізнити вибухові пристрої з-поміж усіх інших, варто запам’ятати їхніхарактерні ознаки: - предмети є незнайомими або незвичними для цієї обстановки чи території; - наявність звуків, що лунають від предмету (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу), миготіння індикаторної лампочки; - наявність джерел живлення на механізмі або поряд з ним (батарейки, акумулятори тощо); - наявність розтяжки дротів, або дротів, що тягнуться від механізму на велику відстань; - предмет може бути підвішений на дереві або залишений на лавці. Категорично забороняється:- торкатися предмету і пересувати його; - користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух); - заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати; - торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.
|
Меню сайту
Пошук
Календар
Архів записів
Наше опитування
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |