Тиждень безпеки дитини" Тиждень безпеки дитини "
Перший день "Ми - пішоходи та пасажири". Ранок 1. Бесіда "Я йду до дитячого садка". Мета: систематизувати знання дітей про рух транспорту та пішоходів, про частини вулиці та правила для пішоходів; виховувати обережність, культуру поведінки пішоходів на вулиці, почуття безпеки. 2. Дидактична гра "Відгадай за описом". Мета: повторити види транспортних засобів, їх призначення; з'ясувати, чому машини швидкоїдопомоги, міліції та пожежної охорони мають перевагу в русі, в яких випадках та як їх викликати.
3. Заняття Образотворче мистецтво Тема: "Колобок на міській вулиці". Мета: закріпити знання щодо користування світлофором на вулиці та перехресті; виховувати увагу, вміння своєчасно реагувати на сигнал, дбайливе ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших людей. Прогулянка 4. Рухливі ігри: "Знайди свій знак", «Кольорові автомобілі". Мета: розвивати увагу, швидкість реакції на сигнал. Друга половина дня 5. Виступ агітбригади «Світлофор». Мета: повторити знайомі дорожні знаки попереджувального та забороняючого характеру; розвивати пам'ять; виховувати обачність власної поведінки. Другий день "Сам вдома" Ранок 1. Дидактична гра "Свої-чужі". Мета: повторити, хто є свої та чужі люди, вчити поводитись з ними, виховувати культуру поведінки та спілкування з різними людьми. 2. Моделювання ситуацій: "Собака-друг?" «Гей, не стійте дуже близько, тигреня я, а не кицька" (заборонені дії зтваринами). 3. Заняття Тема "Куди дзвонити у рази небезпеки". Мета: моделювання та відпрацювання засобом ігрового тренінгу правильної поведінки дитини у надзвичайних ситуаціях, уміння надати посильну першу допомогу собі та потерпілому; виховувати впевненість у собі, турботливе ставлення до оточуючих. Прогулянка 4. Етюди з психогімнастики. Друга половина дня 5. Театралізація казки "Колобок". Мета: виховувати обачність у своїхвчинках. Третій день "Вогонь – друг або ворог " Ранок 1. Дидактична гра "Добре - погано". Мета: систематизувати знання дітей про користь та шкоду від вогню та вогнепальних засобів (сірники, електроприлади, газова плита, іграшкові вибухівки, петарди та інше); виховувати почуття обережності при користуванні ними. 2. 3анятгя «Вогонь – добрий, вогонь - злий» Мета : уточнити уявлення дітей про причини виникнення пожежі, сприяння запобіганню пожеж, що виникають від пустощів; виховувати почуття обережності, дбайливе ставлення один до одного, доброзичливість, товариськість. Прогулянка 3. Екскурсія до пожежного щита. Мета: познайомити дітей із службою "101", розширити уявлення про засоби боротьби з вогнем: виховувати повагу до людей, що перемагають вогонь, бажання бути сильними, мужніми, сміливими, ознайомити з інвентарем протипожежного куточка дитячого садка.
4. Дидактична гра "Кому що потрібно". Мета: систематизувати знання дітей про засоби необхідні для гасіння пожежі: сокиру, вогнегасник, відро, пісок, лопату, багор . Друга половина дня 5. Тіньовий театр «Вуглик та Жаринка» Мета: дати уявлення про те що вогонь при обережному та правильному поводженні дуже корисний, вчити бути обачними з вогнем. Четвертий день «Екологознайко» Ранок 1. Екологічна вікторина "Розумники й розумниці". Мета: повторити корисні та небезпечні рослини, їстівні та неїстівні гриби, вчити розрізняти їх у природному середовищі, правильно поводитись з ними, надавати першу допомогу у випадках отруєння; виховувати любов до рідної природи, дбайливе відношення до її дарів, чуйне ставлення один до одного. 2. Дидактична гра "Стихійні лиxа". Мета: закріпити знання про небезпечні геологічні та гідрологічні природні явища та правила поведінки під час стихійних лих; формувати свідому поведінку, вміння надати першу допомогу (використати ілюстративний матеріал). 3. Екскурсія в природу Мета: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища; пояснити, як погіршення екологічних умов впливає на людину і живу природу; виховувати вміння правильно використовувати природні ресурси, дбайливе ставлення до природи як джерела життя. Прогулянка 4. Рухливі ігри "На риболовлі", "Мисливці та зайці". Мета: розвивати основні рухи, формувати фізичні якості: спритність, швидкість, витримку, гнучкість та інше. ІІ половина дня 5. Лекція з працівниками дитячого закладу на тему «Правила надання першої медичної допомоги дітям при ураженнях і травмах» (проводить медичний працівник закладу). П'ятий день "Здоров'я дитини - багатство країни" Ранок 1. Дидактична вправа "Який настрій?" Мета: вчити дітей визначати душевний стан (веселий, сумний, здивований, сердитий та ін.) за інтонацією вихователя, дітей. Малювання "сумна", "весела", "сердита", "гнівна" хмаринка. Згадати прислів'я: Якщо дитина бігає й грається, то їй здоров'я усміхається. Як на душі, так і на тілі. Весела думка - половина здоров'я. 2. Заняття. Інтегроване заняття (валеологія, мовленнєве спілкування). Мета: закріпити знання дітей про першу допомогу, якщо щось трапилось: дуже замерзло обличчя, порізав палець, укусила бджола. Вчити турбуватися про себе та інших, співпереживати. Прогулянка 3. Сигнал «Увага всім» Мета: формувати в дітей поняття про причини подання сигналу, учити правил поведінки під час екстремальних повідомлень (при аваріях, стихійних лихах, загроз і хімічного та радіаційного зараження). Виховувати уважність, організованість, дисциплінованість.
Друга половина дня 4. Спортивна естафета «Юні пожежники» Мета: учити дітей профілактичних заходів щодо запобігання пожеж,ознайомити їх з причинами виникнення пожеж, пояснити правила поведінки під час пожеж, навчити викликати пожежну службу, виховувати спритність, сміливість, турботу про менших братів і сестер. 5. Батьківські збори «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку» Мета: ознайомити з правила поведінки дорослих і дітей під час надзвичайних ситуацій (презентація, пам’ятки ). |
Меню сайту
Пошук
Календар
Архів записів
Наше опитування
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |